söndag.

Söndagar är alltid lika tråkiga.
Man har nästan alltid jätte mycket att göra på söndag kvällar eller ingenting.
Jag har ganska mycket att göra men känner att jag inte kommer hinna göra speciellt mycket.
Jag borde läsa historian, ta slut på alla kort i kameran, läsa i engelska boken.
Men innan jag kan börja plugga så ska jag:
kolla klart på hockeyn, till stallet och rida, sedan också göra plättar, som jag ska ha till på tisdag.
vilket gör att jag kanske kan är hemma från stallet vid halv åtta,
jag kanske har tur om jag kan börja plugga vid halv nio.
aja, så får det väl vara ibland.
men min dag har varit underbar eftersom att simon har varit här <3.
Han är verkligen helt underbart :) <3 .
Jag klarar mig verkligen utan min älskling. <3

I denna vecka kommer nog rätt mycket plugg,
lite jobbigt faktiskt .
Med tanke på att vi inte haft mycket att göra fram till nu.
dt blir att plugga historia, bild, svenska, matte, engelska, kanske kultur- och idè historia.
plus att jag ska åka skidor på tisdag, vilket gör att jag inte kan vara med älskling.
så veckan kommer sega fram.
Men det ska bli riktigt kul att åka skidor, inte gjort det sen i femman :o .

Nej nu ska jag vara lite mer inne i hockeyn, sverige leder faktiskt :) .
De vinner hela LG hockey games om dom inte förlorar, de har alltså råd att spela oavgjort. men heja sverige !

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0