21 januari.

jag hade faktiskt tänkt att skriva igår , men tror ni att jag kom in eller ? självklart inte ! jag blev arg som ett bi .

men strunt i det nu , nu är jag här och tänkte skriva lite så där . klockan är snart time to go to bed , men inte riktigt än faktiskt , hela en timme kvar, simon ringer om sisådär en 40 minuter ,vad ska jag göra fram tills dess ? hm. funtar på att kolla ett avsnitt till på 2 and a half men , dt är faktiskt roligt. och nu ska jag precis börja på tredje säsongen :) . wiee .
annars idag då , vad har jag gjort ? hm . skolan ända till klockan fyra , som jag nu går varje dag utom måndagar , lite halv surt, men som tur är så har jag ju en granne som slutar 4 , så det passar mig perfekt så dt känns faktiskt inte så farligt :) .
men sedan kom jag hem , var ute och sprang , håller dt där schemat vi fått utav gympaläraren stenhårt, dessutom tycker jag att dt är riktigt roligt :) . hur underbart kan det inte vara att tycka om att vara ute och springa, helt ärligt vet jag inte vad som har flugit i mig , men dt är roligt jag lovar ! helt underbart skönt att bara få springa . hehe , mobbas inte (a) .
efter dt har jag försökt plugga lite, båda bra och dåligt har det gått , det braiga är att jag är helt helt klart med filmrecentionen som ska vara inne på fredag, jag har liksom en hel dag till godo och sen mindre bra att jag har prov imorgon och inte orkat plugga alls, men jag kan ju rätt mkt men ändå ! men men , skit samma som jag alltid säger !

men aah nu ska jag kolla på 2 and a half men och bara vänta o längta tills simon ringer mig , puss på dt !
jag älskar honom mest i denna värld, dessutom älskar jag min bästa vän också <3 puss på henne .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer
Postat av: Mal

hmm det e så här att det inte bara är king kong som äger, jag äskar också two and half men :P

2009-01-25 @ 21:24:11
Postat av: svar till Mal.

JAG ÄLSKAR TWO AND A HALF MEN , pressar dt verkligen :D <3

2009-01-27 @ 20:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0