funderare.

Jag frågade mig själv idag, varför har jag blogg egentligen ?
och det ända svaret jag kunde komma på var, att jag tycker att dt är roligt att bara skriva av mig så här, jag skulle kunna ha min blogg helt privat men känner att mig gör dt ingenting så, därför har jag blogg..

Jag känner mig varken tvingad eller ett måste att skriva varja dag ( dt där kan ses som samma sak, men dt äre väl ändå inte? ) enligt mig är dt inte dt . Men men , tänkte ni kanske ville veta hehe .

Men iaf sitter nu då i skolans dator sal och väntar på att vi ska börja engelskan, ska läsa i våra böcker idag. jag tycker faktiskt dt är kul ! jag , rebecka. tycker att nåt i engelska är roligt, hur kan det komma sig ? mitt engelska intresse kanske börjar vända, hm . tror inte det. men dt skulle vara så himla roligt att kunna prata engleska, utan att aldrig känna den där pressen på mig själv, jag fattar verkligen inte hur dt kan komma sig ! jag blir fan ledsen på mig själv när jag tänker på engelskan , jag vill vara bra på det, jag vill att det ska vara roligt , men hur fan kan man bli bättre om man inte vill lära sig, dt går liksom inte ihop. nåt måste göras här. frågan är bara hur :( . men äsch va fan skit samma ! ska träffa min älskling idag och jag är så super duper glad över det . puss på dt .

JAG ÄLSKAR MIN ÄLSKLING, SIMON NILSSON MEST AV ALLT ! <3

Rebecka.
ps.
I love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0