måndag 26 januari.

jahaja , min dag har bestått utav att sova mesta dels . har inte varit i skolan för att jag inte kunnat sova i natt , vilket varit riktigt irriterande :/ . och jag försökte då ringa min pojkvän, men hans mobil var avstängd :/ .
men jag gick iaf upp med familjen som vanligt vid 6 , gick sedan och sov till ungefär 9, då jag fick sms av min älskling och då ringde jag honom :) . pratade lite granna och sedan somnade jag om och gissa när jag vaknade sedan igen, jo kl 3 :s . jag var helt borta och det kändes helt skumt , gick till stallet och fick jätte ont i huvudet och bad jonna att väga åt mig , så gick jag hem tog huvudvärks tablett och sov en halv timme och sen dess har dt varit datorn (a) :D . men faktiskt inte 2 and a half men :) . får nog bli ett avsnitt nu ist :D . sen ska jag vänta på min kladdkaka :D , sedan springa och sedan blire duschen :D . sedan blire ett litet samtal med johanna vid 10 och sedan med simon kl halv 11 :D . min kväll är helt fullbokad , haha :D .

men men skola imorgon, sen åka till min älskling <3 , underbart <3 . puss på dt .

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0