otur.

okej , ett tag sen igen då . men jag har faktiskt inte haft tid (a) . haha , jag har inte riktigt tid för att bloggen men sånt får man väl leva med :) .

men min helg har varit bäst, sämst, underbar och tråkig. haha , jävla blandnig kan man påstå .
men okej , på fredagen åkte jag till Simon direkt efter skolan , helt underbart att få träffa min älskling , bara lite avis på att han bor i stockholm (a) . dt är ett mål i mitt liv att göra nångång iaf :) . haha .
vi hade dt underbart som vanligt <3 , jag klarar mig verkligen inte utan honom, mitt liv skulle verkligen inte fungera utan min älskling <3 .
men iaf , ska komma till min huvudrubrik snart. sen skulle jag då åka hem på lördagen , och aah vi åker ju tunnelbanan till centrala och eftersom att jag inte har pluskort än så går jag ju med honom igenom dom där grejerna . tror ni inte då att dt kommer en jävla kontrolant på stockholms tåget, jag var redan på dåligt humör innan dt . han kommer då när jag är mellan rönningen och östertälje och jag ska byta tåg i hamn , jag kan fan få betala 1200 kr -.-  , fatta att jag blev arg på den jävlen !
sen så kommer mamma och hämtar mig i järna och då var jag ju redan på dåligt humör och trött och allt och hon blev irriterad på mig då , självklart . dt gör mig ju inte på bättre humör , så när vi väl kommer hem drar jag till stallet så fort som möjligt , och våran jävla väg är ju glas hal och självklart ramlar jag två gånger när jag går ner till stallet och två när jag går hem . jävla piss ! men i stallet var jag på jätte bra humör , vilket är lite underligt, för när jag är på dåligt humör och kommer till stallet brukar dt alltid bli sämre men inte denna gång :D . fatta skönt :) . men sen kom iaf johanna och vi hade riktigt roligt :) . tittade på tre filmen utan att bli trötta , crossroads, leagly blond (stavas:s) och king kong. as bra filmer :D . men men  , nu äre söndag , söndagar är piss. så puss. ,
vet ni ? JAG ÄLSKAR MIN POJKVÄN MEST AV ALLT <3

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh JAG ÄLSKAR KING KONG! den är verkligen sjukt bra ;)

2009-01-25 @ 21:22:47
Postat av: svar till kommentaren.

aah , den är verkligen sjukt bra :D

2009-01-27 @ 20:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0