skolan.

jaha , då sitter man här då i datorsalen och väntar på att lektionen ska börja :) . den börjar väl om sisådär 20 min :) . på ett sätt skönt att ha 40 minuters rast innan sista lektionen, men ändå inte. jag vet inte , mig spelar det väl ändå inte så stor roll med tanke på att grannen åker hem från jobbet vid 4 , vilket gör att jag kan åka hem med honom och då kommer jag ju hem tidigare, vilket gör att dagarna inte känns speiellt jobbigt.

Idag min dag, hur har den varit ? hm. har ju varit i skolan idag iaf , sen efter att jag kommit hem från skolan så får jag skjuts utav Jonna till min älskling :) <3 , känns underbart att få träffa honom mitt i veckan , ska vara ute på mörkö, vilket var ett tag sedan vi var där . Har varit hos mig alldels för många gånger i rad. men dt sker ändring på dt nu ;) , hihi .

men aja. hare bra allihopa. nu äre bara 10 minuter kvar tills lektionen börjar , tjoho.. bara en och en halv timme kvar tills jag slutar, tjoho :D


Rebecka.
ps.
I love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0