tisdag 27 januari - 09

ska vi få se om jag får till ett litet blogg inlägg här då  . .
kan ju då börja med min dag kanske .
ja i och för sig har jag ju redan skrivit ett idag, men dagen slutade inte alls som jag ville :/ , för jag fick inte avsluta min dag hos min älskling, som dt var planerat :( vilket var väääääldigt tråkigt, men vi kanske ska ses på torsag och sedan blir dt ju självklart i helgen :D . så jag/ vi får stå ut yttligare några dagar innan vi ses , men dt ska vi nog klara :) .

men annars min dag så har jag inte gjort speciellt mkt, dock blir morgon dagen jobbigare :/ . jag kommer hem runt halv fem, sedan  blir dt stallet direkt och rida och sedan väga, hem och plugga. har typ historie test på fredag, och glosförhör i engelska och grammatik skit i engelska, plus att vi ska välja en sång text , jag fundrar på takida eller linkin park, tror jag ska ta en linkin park låt (a) , frågan är bara vilken :D hm . ska fundra på dt medan jag går och tar en dusch tror jag :) , men dt är ju till på fredag ändå så :D . men sen om jag ska träffa simon på torsdag så måste jag plugga skiten ur mig idag och imorgon, vilket innebär att jag aldrig kommer komma i säng, men annars får jag väl plugga också när jag är med honom, dt får han helt enkelt stå ut med (a) , hihi . men nee , nu ska jag göra annat , hare bra.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0