tisdag 6 januari 2009

Känns  fortfarande lite underligt att skriva att dt är 2009 , tror inte jag har fattat dt än liksom :) . Fan skönt på ett sätt att tvåtusenåtta är slut , men ändå inte. jag vet inte riktigt. på nåt sätt har dt vart ett sämre år men ändå inte riktigt, jag tror att liksom dt beror på vilken del utav året man menar, dt flesta tror jag förstår . men aah skit samma , jag orkar inte gå in  mer på dt.

Igår var andra gången jag grinade pågrundutav fighter , endast andra gången ! jag trodde jag skulle grina mer, men dt kanske e så att jag har hållt dt inom mig , för liksom igår dt bara kom helt plötsligt så där :/ .
Satt och väntade på en film , så jag och simon satt och kollade på lite bilder ,bla från sommaren och då kom bilderna från när jag, elvira och anna red till elviras gräsmatta . Då brast dt för mig , fy fan. Då vart jag verkligen jätte ledsen, stackars min pojkvän . men eftersom att han är bäst på alla vis så var han helt underbar och bara satt där och höll om mig :) <3 , åh vad jag älskar honom <3


Idag har jag faktiskt packat, nästan helt klar eller asså dt ända jag har kvar är saker som jag inte kan packa förän dt är dax , som t.ex. tandborst och sådanna saker :) .
Känns lite bra faktiskt, äntligen har jag fått packa . haha , men liksom jag kan tänka tillbaka på när jag skulle åka till båda USA och Venetzuela , jag kanske packade när dt var två veckor kvar och nu har jag packat när dt bara är fyra dagar kvar :s. liksom vad har hänt ? haha .

Nej nu ska jag överge datorn lite, fast jag vet iofs inte vad jag ska göra . eftersom att jag är helt jävla ensam hemma, tycker jag om dt ? nej ! Men liksom har suttit här sen ett och klockan är nu fyra, men jag har då också packat . Men jag vette fan vad jag ska göra, jag tror jag ska ner min målarbok och måla lite och kanske slöa framför tvn, yes så fåre bli :) . datorn ska få sova lite, därför loggar jag ut från msn , för dt är ändå ingen som vill prata med mig , men dt är ju inte så konstigt , hehe . me puss, harebra.

Rebecka.
ps.
I love you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0