allt är bra.

Nu känns allt väldigt mycket bättre,
nu när allting blivit som det ska.
Min vardag har blivit som den ska, utom en sak.

Idag har jag varit i södertälje med elvira och anna,
sov också hos elvira bebis igår.
Det var ett tag sen nu, men nu känns allt mycket bättre,
det ska också förbli så också !
Jag köpte i alla fall present till jonna,
men också saker till mig själv som:
ett par jeans, tre nagerlack, två piercingar, en väska, en hudkräm
allt detta under tusen spänn, känder mig riktigt duktig :)
jeansen kostade fan bara 75 kr så var tvungen och köpa dom :)

köpte fika och dom älskar sprut grädde

mums, plus min nya väska

elvira var så jävla snygg

plus ett svart nagerlack,
fick ingen bra bild på piercingarna så skit i dom,
men dt är en ring och en vanlig typ :)

puss.
nu är naglarna svarta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0