fighterbebis.

Nu är det så att fighter har veterinärbesiktigast, det var ett jävlans långt ord ..
och han markerade lite, okej jag kommer inte riktigt ihåg vad hon sa men,
vad jag har förståt så vill dom fortfarande köpa honom :)
kvinnan som var med idag skulle hem och prata med dom för att sedan ringa upp oss och bestämma när vi ska åka och lämna honom.
Det känns riktigt bra med denna familj,
dock lite jobbigt eftersom det är faktiskt min fighter bebis som ska iväg,
hur ska tösen klara sig?
en jobbig tid väntar.



Imorgon ska jag till södertälje med anna och elvira,
bara att anna inte vet om att elvira ska med än :)
ska prata med anna lite senare om när vi ska åka,
och troligtvis ska jag åka och sova hos elvira i natt.
Jag måste verkligen komma bort härifrån,
det går verkligen inte en enda dag utan att jag blir arg eller något sånt.
Väldigt irriterande.

jag sakar det <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0