godmorgon.











Idag är dagen då jag hela tiden kommer gå och säga : imorgon sker det.
jag vet inte riktigt hur det känns, så här när jag skriver om det så får jag en stor klump i magen, men det är inte så att jag går runt och tänker på det, är det positivit eller negativit ?
jag har ingenaning.
men jag antar iallafall att jag måste se allt detta från den positiva sidan, han kommer att få det bra där och jaa, jag kommer hinna med att rida tösen ordentligt.
har varit lite jobbigt att ha två hästar och speciellt sedan jag började gymnasiet, då var det fan en plåga.
men nu ska jag inte tänka på att det kommer blir skönt, för det tror jag inte att det kommer bli.
nog talat om det.


jag tycker att ni alla ska gå in och kolla på klippen jag har lite längre ner här nedaför, för jag och elvira är superduper grymma, men du kan också söka på youtube efter "elvira och rebecka mupp" elller "rebecka och elvira mupp" hihi :)

men ha en underbardag idag, för det lär jag inte ha.
ps. jag hade en väldigt underhållande dröm, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0