hemma.

Kom hem från vingåker igår,
jag somnade dirket när vi kom hem och sov fan till halv 1 .
Så nu har jag suttit vid datorn ett tag och ska ut o rida fighter.
Skulle ha varit med elvira och anna idag,
men elvira den jävlen kan typ inte.
dt var ju snällt när vi sagt att vi skulle vara för lääänge sen.
Men det blir väl en seg dag idag då..


resultat för vingåker.

torsdag -
lc -
1 stopp i omhoppningen, för snävt.
lb - ett rebecka stopp.

fredag -
lb -
kom fyra
lb + 5 - nolla i grunden, sen skulle man gå ut och de höjde för omhopning och  då vägrade jag ut mig i den, men la+5 är inte riktigt våran höjd.

lördag -
lb -
ett stopp
la - tävlade jag aldrig.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0