irriterad/ledsen.

Jag är nu fett irriterad på allting,
går inte en enda dag utan att jag blir irriterad.
Jag kan inte heller vara mig själv längre hemma,
jag kan inte vara mig själv någonstans längre.
Jag kan inte göra saker jag brukar,
jag kan inte sitta i våran mysiga soffa i köket med datorn,
jag kan ingenting.
Så förtillfället är mitt nya ställe att gå ut till hästarna i hagen,
jag sitter där och bara tittar på dem.
Dem turas om att komma fram till mig,
jag sitter där och tänker för mig själv.
Jag känner att det är riktigt skönt att bara gå ut och sitta,
det blir min nya ställe att rymma till när allt blir för jobbigt,

Jag fungerar verkligen inte normalt längre,
jag vet inte riktigt hur det här ska fungera.
Det är dessutom nu i denna tid då jag behöver dig,
då du har svikit mig.


Kommentarer
Postat av: renée

varför e det så? Du och jag borde ha lite rebecka, renée tid hihi. Känner att jag inte pratat med dig på länge :( puss

2009-07-23 @ 01:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0