jaja.

Jag har insett att min senaste kyss: var för väldigt länge sen.
Jag lyssnar på: absolut ingenting för tillfället
Jag pratar: när jag vill öppna mig.
Jag tycker om: att mysa.
Jag avskyr när folk: är jobbiga och går en på nerverna
Min bästa vän är: så otroligt jävla bäst
Min första vän heter: elise.
Kärlek är: helt underbart.
När jag borstar tänderna: kollar jag på mina tänder.
När jag lagar mat: har jag ingen aning om vad jag gör.
Jag tänder på: deru.
Det sexigaste yrket är: haha ingenaning.
Det är charmigt när: när killen inte bryr sig om dens kompisar och pussar en endå.
Jag är rädd för: att dö
Den värsta känslan är: ångest
Den bästa känslan är: nykär
Jag är bäst på: att vara mig själv.
Jag är sämst på: rätt mkt .
Om jag va ett djur skulle jag vara: en hund
Jag kommer alltid att vara: den som är blyg ibörjan.
Det finaste som finns är: underbara människor.
I sommar: ska jag njuta av sommarlovet
Sist jag grät var: för några timmar sedan
Jag kan: om jag vill
Jag kan inte: pussa en fot -.-
När jag vill tänka går jag: ut på en promenad eller sätter mig i hästarnas hage.
När jag bakar så bakar jag: kladdkaka
Min mobiltelefon är: bäst som mig
När jag vaknar på morgonen: kollar jag klockan
Innan jag går och lägger mig: kollar jag mobilen
Just nu tänker jag på att: jag borde sova
Bebisar är: söta om dom inte gråter.
Idag har jag: fått reda på att min häst åker på tisdag.
Ikväll ska jag: sova.
I morgon kommer jag: äta tacos
Jag vill verkligen: en sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0