onsdag 8 juli.

Vad är det för väder vi har egentligen :o
trodde dt var sommar, men jag kanske har trott fel ?
Jag vet förtillfället inte riktigt hur jag mår,
tankar far runt i huvudet på mig och jag har ingen aning om någonting länge.
Jag vill ha tillbaka förra sommaren, för den här sommaren änså länge suger faktiskt.
Ja jag trodde att den skulle bli bra, men nja inte direkt.






vissa av er kanske inte förstår alla bilder, men för mig är allihop minnen, minnen som jag har från förra sommaren.
som jag vill ha tillbaka.
som jag saknar.
som jag älskade.
där jag var lycklig och helt galet kär.
den tiden är förbi,
kommer aldrig mer tillbaka.
bara att inse fakta,
men ändå
en del av mig längtar tillbaka,
denna del blir ibland större,
men jag försöker.
det kommer att bli bra till slut,
så är det bara !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0