sen vet vi.

Efter tisdag nästa vecka då vet vi !
Fighter ska då veterinärbesiktigas (jag kan inte stava det)
efter det vet vi ..
jag har än inte kunnat förstå tror jag ..
jag och fighter har precis hittat tillbaks till "varandra" igen,
och nu ska han iväg igen , om han går igenom dvs.
men förhoppningsvis gör han det,
har hållt på och sälja honom i ett år så det känns bra om det blir av.
Snart är det liksom tid för den andre att ge sig av,
efter det vet jag inte hur det kommer att kännas.


fighterponken, ger sig iväg först :/


sessalottan, sen är det hennes tur :/

jag har upplevt så jävla sjukt mycket med båda mina hästar,
sorg, lycka, arga dagar, glada dagar, flummig dagar, bra dagar, dåliga dagar, jobbiga dagar,
jaa allt !
sjukt svårt när väl båda är borta , dem har alltid varit mina tröstande axlar,
jag har grinat hos dom flera gånger.
inte samma sak med en stor häst !
ponny är ponny och kommer alltid att vara ponny.
från jag varit 6 år gammal till aah nästa år,
har jag haft ponny.
aldrig häst. nej
hur ska det då bli sen ?
jag har absolut ingen aning.
jag lever i nuet,
min bebis kommer i alla fall stanna lite längre,
en sommar utan mina bebisar kommer vara som en säng utan täcke och kudde, som en regning dag utan regn, som en tallrik utan mat, som ett öga utan blick .
ja det kommer helt enkelt vara förjävligt.
fruktansvärt!
ingen sommar utan fighter & tösen.
dom är som helan och halvan,
och nu kommer dem inte komma till samma ställe,
jag sörjer för dom.
fighter kommer klara sig,
det har han alltid gjort.
men tösen?
utan fighter
och daimy?
jag vet inte..


godnatt.
lite sorgligt, men det är verkligheten !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0