sommar ?

jaa, idag sov jag ända till 10 i 2 :o
jag som aldrig sover längre än till typ 12 .
Dt här bådar inte gott, säger jag bara.

Ja nu har jag och min mamma ett stort problem
med då min häst som är till salu, lilla fighter ponken!
Fighter har ju vart på prov hos en familj förut, ungefär runt nyår och ca 3 månader framåt,
han var då inte riktigt frisk eftersom han inte gick igenom veterinär besktningen den första som gjordes på honom, sen efter att han blivit i gång satt så veterinärbesktades han igen och gick då igenom, och dt var då han kom till den här familjen "fighter nr 1 " , men efter den så tror jag han sprutades en gång men dom ville sätta igång honom typ, så så vart det.. men vi tog honom sedan tillbaka då dom började disktuera priset igen.. Vi har då haft honom sedan ungefär den 13 mars och inte haft direkt någon som ringt eller något sådant, tills våran tränare hittade en som var intresserad utav en liten c-ponny. Mamma ringde dem och dom kom ut och tittade på fighter för ungefär 2 veckor sedan, dom hade från början bara velat köpa en häst runt 40 tusen, men fighter ville vi ha 60.000 för, så dom gav ett bud på 50.000 och vi sade 55.000, de gick dom med på och dt bestämdes idag att dom ville köpa honom och han skulle veterinärbesktigas typ nästa vecka eller nåt sånt. Då ringer "fighter nr1" och säger att dem vill komma och hälsa på honom och de bestämmer att de ska komma ut på söndag och kolla när jag tävlar, sedan ringer dom upp igen och säger att de vill köpa honom, vart fick dom luft ifrån? :o .. dt är då vårat lilla bekymmer kommer, vem ska få köpa honom ? det här är mer än jobbigt..
LITE ONÖDIGT, MEN JAG BEHÖVDE LIKSOM SKRIVA AV MIG LITE !!

detta bådar inte heller gott, sluta !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0