söndag.

Då kommer det en till söndag,
nähä gud vad konstigt va ?
haha, ja för jag tycker ju så himla mycket om söndagar.
Idag hade jag då tänkt att planera min söndag lite grann,
först nu snart ska jag rida ut med elvira och anna,
en sista gång.
fy fan vad hemskt det låter, men det är tyvärr sant.
usch, jag vill inte ens tänka på det.
jaja, sen efter det så ska jag antingen sola lite,
beroende på vad klockan blir och hur vädret är liksom.
Men annars så ska jag städa mitt rum och det ska bli så himla fint,
jag började faktiskt städa för någon dag sedan,
men jag kom inte längre än till att ta bort alla kläder från golvet dock.
Men denna gång ska jag komma längre.
Eftersom jag kommer ha ridit hästen och inte behöver tänka på när jag ska göra det,
så tänkter jag att det passar juh skit bra.
Sen för att inte dö i min ensamhet tänker jag gå ut på en promenad lite senare,
eller snare på kvällen runt typ 8.
Så ska jag lyssna på musik och så.
Däremot får jag inte tänka för mkt,
då blir det himlans jobbigt.
Fast det lär jag ju göra eftersom det är vad jag brukar göra när jag är ute och går,
men skit samma.
Jag får i alla fall inte gå ner i värsta depp.
Men nu får ni ha det så bra,
puss o kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0