söndag.

imorgon kommer nog vara den jobbigaste dagen, för då kommer jag gå och tänka imorgon sker det.
usch och fy, jag tror inte jag tycker om det.
nej nej.
jag har också ett väldigt nystädat och nymöblerat rum, känns riktigt skönt vill jag lova.
Dock måste jag sova med huvudet åt andra hållet, vilket kommer kännas underligt ibörjan, men men.

Imorgon då, så ska jag in till södertälje och fixa synundersökning,
eftersom det vart nåt fel på körkortstillståndet så nu måste vi göra om det.
min mamma är såååå grym
juste, jag måste själv komma ihåg att påminna mamma om två eller tre saker:
att ringa om mina bromsar på moppen
biljetter till fotbollen
och när vi ska åka med fighterponken.
 Sen imorgon ska jag också spendera väldigt mycket tid i hagen och så.
för det är verkligen nu, jag har inte insett det liksom.
det kommer bli tomt helt klart.

på tisdag ska jag vara hemma hos anna med tjejerna,
jag vill absolut vara så långt hemifrån som möjligt.
eftersom jag förtillfället inte trivs speciellt bra här
känns det skönt att när något jobbigt inträffar har någonstans att åka.
jaja, men nu ska jag ta och sova.
klockan är mycket.

om det är något ni vill fråga, så fråga på.

puss o godnatt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0