söndagar..

Igår var jag på gröna lund med julia och malin,
det var mycket trevligt där ..
åkte också den nya, kan inte säga att jag tyckte den var något speciellt med :/ ..
tappade ockcå kulan till min piercing utanför insane,
men lyckligtvis hittade vi den igen,
efter en stund iaf..
Blev lite känslosamt en stund på grönan,
när jag tänkte på förra året ..
mina tankar flög runt i huvudet en stund ,
men glömdes bort en kort stund senare..
Träffade också lite folk jag kände,
så som mina två kusiner petri och katja men också linkan.

Idag är det då söndag,
gud vad jag älskar söndagar..
nej inte en stor favorit direkt.
hade tänkt och rida nu men känner att jag verkligen inte har lust,
så jag kanske städar iställer,
det var ett tag sen nu .
sen ska jag smsa anna också :)..
väntas god mat till mig ikväll mums
och nu måste jag kissa,
hare gött  , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0