tatueringar.

Ja jag är galen, men jag vet redan vart jag ska tatuera mig,
ändå länge har jag typ fyra ställen där jag ska tatuera mig :)
Jag ska tatuera mig på båda handlederna på insidan,
den vänstra ska det stå : rebecka, jonna och rene och ett litet hjärta, har inte riktigt bestämt mig än riktigt hur men har ju ändå 1.5 år på mig ;) . sen ska jag det nog antingen stå ex nihilo nihil fit som är latin och betder av inget kommer inget eller ars amandi som betyder konsten att älska men det kan uppfattas konstigt , eller så ska dt bara kort och enkelt stå syskonkärlek.
på den högra ska jag ha mina barnsnamn så småning om , när det väl inträffar :) ..
sen ska jag tatuera mig i nacken eller på högra sidan av nacken, men där har jag nog inte riktigt bestämt mig vad det ska stå, ett förslag jag har är editio princeps som också är latin och betyder första utgåvan, men dt är lite så där komiskt så jag vet inte,  eller så kan jag tänka mig och skriva amor vincit omnia som betyder kärleken övervinner allt. men aah som sagt där är jag inte riktigt säker än :)
Sen ska jag ha en på sidan av vaden som sedan går lite ner över foten, men ingen aning om vad dt ska stå där än :) ..
haha , jaa jag vill tatuera mig (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0