tisdag.

Igår hade vi världens harry potter maraton, satt framför tv från typ halv 12 till halv 12 på natten,
det var typ världens finaste väder, men vi hade filtar för fönstern så vi inte såg dt (a) ..
haha ,
i natt ska vi gå o se preimären, lite nördigt men va fan .
Harry potter är fan bra !
Nej nu måste jag ut o rida,
hare bra :) !


ett år tillbaka var jag typ världens lyckligaste tjej,
idag ett år senare så har jag kommit en bit på väg.
Jag var inte ens ledsen igår,
det kanske går mot ljusare dagar.
heja mig!
säkert bara för att jag skriver detta så lär det bli sämre,
men det ska det inte !
hoppas jag iallafall!
jag är bra, jag är bäst
och jag ska klara detta.
jag har kommit en bra bit på väg,
tack alla som  hjälpt mig.
puss på er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0