-

Det har varit en lycka att ha dig vid min sida,
dock är denna lycka slut.
Vilket har varit väldigt svårt för mig att förstå,
jag har insett att det är så nu,
och att det aldrig blir så igen.
Jag har insett hur mycket du betydde för för mig,
hur mycket jag verkligen kunde prata med dig om.
Du var som en underbar vän,
men ändå som en underbar pojkvän.
Du gjorde mig till den jag är idag,
du gjorde att jag kunde göra saker jag trodde jag inte skulle våga.
Du gjorde att jag gick igenom saker med mod.
Jag vill tacka dig för det,
för jag hade inte blivit den jag är idag utan dig hjälp.
Tack för allt .

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling.

<3

2009-06-08 @ 20:49:46
Postat av: elviraaa

oj heheeh jag glömde skriva att de va jag, HEHE TJAAA

2009-06-08 @ 20:50:13
Postat av: Anonym

jag var tvungen :(

2009-06-08 @ 21:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0