16.27

Vad ska jag skriva om ?
kanske vad som händer framöver ?
aah kan väl börja med det i alla fall.
imorgon - drar till stan med daniela, ska shoppa lite, äta och fika och senare gå på bio :) , en hel dag dvs ..
onsdag - åker på meeting till vingåker, så ska fixa hästen osv.
torsdag - tävla .
fredag - tävla.
lördag -  tävla. kommer också hem.
söndag - sova . sen förhoppningsvis vara med anna och elvira bebisar. inget bestämt dock.
jag orkar inte längre ha ett sommarlov där jag inte gör ett piss, så om du vill hitta på nåt säg bara till.
ska nog också jobba en del, pengar till moi.

Förra veckan vart det en väldigt dålig uppdatering men det var endast pga att jag och elvira jobbade heltid kan man säga, det var barn här 24/7 så man hade nästan ingen tid över till annat.
Iallafall kom jag, elvira och mina föräldrar på att allt i livet har en mening, vilket jag nu håller med om, oftast ;).
Men antagligen har det de, annars hade dt väl inte varit svält och skit i världen, frågan är bara vad meningen är med det är?
hm. skumt :s . men som ni nog förstår var det inte det vi kom in på .. men iaf.

Snart ska jag ut och gå lite med fighter, har inte blivit så mycker ridning nu här efter ridlägret iallafall inte med honom.
Han får ta en lite lång vila pga att jag och tösen ska tävla meeting nu snart och vill då satsa lite mer på henne.
Fighter tar jag i tur med efter vingåker, då det faktiskt väntar en tävling för honom också, dock bara hemma men det är ändå en tävling där vi ska vara förberedda..

Har jag sagt att det har varit en till som har kollat på fighter, jag vet inte än vad de tyckte om honom för de har inte hört av sig än ...
nej nu ska jag ut och fixa med fighter, sedan väntar en uteritt med annabebis.

puss på allt folk.
lite bilder från idag & igår neranför.


kändes fräscht att göra sig lite fin och så inför gocarten, sen har jag blivit lite brun idag ( magen ser kladdig pga jag är inkletad i olja, haha) och nu har jag fluff hår ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0