heheheheheh

Gör detta inom tio minuter om du vill ha ett bra sommarlov

inom dom 48 senaste timmarna har du;
pussat någon?  haha, nej
blivit pussad? nej
druckit alkohol? nej
rökt? nej
sovit? japp
ätit? japp
druckit? japp
räckt fuck you åt någon? eller jo fan åt datorn-
slått nån? japp
gråtit? nej faktiskt inte .
skrattat? som fan
kramat någon? yes
varit sur? japp

just nu;
saknar du någon? min vän.
älskar du någon? ja.
är du kär? nej , det hoppas jag inte.
gillar du någon? mina vänner.
är du hungrig? jaa.
är du törstig? nej
är du trött?  japp
är du glad?  sådär
är du ledsen? hoppas inte det
är du nervös inför något? lite.
är du sur på någon? haha, nja

övrigt;
vad gör du om en timme?  sitter här, fast det hoppas jag inte
två timmar? äter
tre timmar ? har samhälle
fyra? har nästan snart prov
vilken är din favoritfärg? nån fin
vilken är din naturliga hårfärg? säket nåt fint
vad har du för färg på ögonen? bruna
vem pratade du senast med? julia
vem ringde du senast? johanna
hur lång är du? 164
vad är ditt första namn? rebecka


vem
pussade du sist? tösen
tänker du på? inget min hjärna är tom
är din bästavän? elvira, anna johanna
finns alltid där för dig? elvira
pratade du med på msn sist? david
ringde dig sist? johanna
skrev det 9:e smset till dig? david :)
önskar du var med dig nu? elvira
var din första kärlek? seriösa melker


har du
ett förhållande? nej
en bästavän? japp
bra föräldrar? jaa
ljugit för en vän? kanske
blivit anmäld någon gång? aldrig
stulit något?  nejdå
gråtit över någon av det motsatta könet? flera gånger
slagit någon av det motsatta könet? hihi jorå
kysst någon av samma kön? nej
varit otrogen? nej fy fan


när
var du full sist? never
hade du riktigt roligt senast? igår
grät du sist? en vecka kanske
skrattade du sist?  igår
ska du sova idag? typ 11 kanske
skrek du på någon sist? igår kanske
mår du som bäst? med mina babes


vad
har du för mobiltelefon? sony ericsson w890i
har du på dig just nu? vita tights, och en liten typ klänning
lyssnar du på just nu? prat
vad är din hårfärg? brunt o några slingor
är dina framtidsplaner? typ RESA
tänker du på just nu? hjärnan är tom
fick dig att gråta sist? först en film, sen aah
hatar du mest av allt? mig själv
tycker du om din kropp? oftast
får du mest komplimanger för? jadu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0