hej vad roligt jag har ..

The big love and sex test of 2009

Är du kär just nu? hoppas jag inte
Har du kysst någon idag? nej
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? nej
Har du ett förhållande? nej
Hur många har du varit tillsammans med? 2 seriösa förhållanden
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? nej.
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? simon, var för lång typ eller nåt ..
Är du romantisk? vet inte, kanske lite.
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? nej :o
Är du svårflörtad? alltid ;)
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? hehe, jaa.
Vad hette din första flickvän/pojkvän? första seriösa pojkvän var melker.
Hur länge höll det? 11 och en halv månad.
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? hehe
Har du lekt med någons känslor? nej :o
Har du haft sex med över 20 personer? haha , nej.
Hur länge höll ditt längsta förhållande? 11 och en halv månad.
Och ditt kortaste? jaa, om vi nu ändå pratar seriösa förhållanden så blir det typ 8 månder.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? jag vill ha ett förhållande, för det är så mysigt.
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha, nej.
Är du en bra pojk/flickvän? det vet jag inte.
Hur många har du haft sex med i år? 1
Vem sov du senast bredvid? elvira.
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? öh.
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? nej nej ..
När fick du din första kyss? som förut seriös så äre väl nån gång när jag vart tillsammans med melker.

Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? det vet jag inte.
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? haha , nej nej ..
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?  never.
Har du mest blivit dumpad eller dumpat? dumpad. haha
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? sånna som är underbara (a)

Föredrar du svenska eller utländska killar/tjejer? svenska typ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0