hej..

Nu sitter jag här och verkligen försöker få ner några få ord på min engelska inlämning men det går fan inte.. Jag vill verkligen inte bara ha G , för det lär jag säkert få i Engelska B så jag kan väl ändå få VG i Engelska A , men inte utan denna uppgift och dessutom måste den ju vara på VG nivå. Jag säger bara LYCKA TILL !!
För just nu är det inte direkt så att jag är på plugg humör, kommer inte orkar imorgon eller på onsdag inte på torsdag heller och verkligen inte på fredag och verkligen verkligen inte i helgen, så idag är den enda dagen att få den klar. Men snart har jag nästan skrivit en hel A4 men jag vet inte om det räcker och dessutom står det inte så mycket tycker jag..
Jag måste också hinna skriva ut den och få någon att läsa den innan idag , hehe. jag vet inte riktigt hur jag hade tänkt här va? jag är grym som vanligt.

Oj vilket inge roligt inlägg, aja bajs på det .
Ska väl försöka skriva klart för att sedan duscha o fan hoppa i säng, jag är sjukt trött !
puss från mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0