heldag.

Idag har det blivit en hel dag i stan,
eller aah den börjar runt halv 2, så det kanske inte blir hel dag ,
men typ ungefär liksom..
blev lite shopping, jag köpte det jag åkte upp för att köpa:
dvs en skiva och en deodorant man kan ju inte lukta svett hela tiden :o
senare blev det pizza och bio, baksmällan :)
SE DEN HELT KLART !
den var sjukt jävla roligt.
Hade det lite jobbigt i början bara, men det fixade sig, tack för allt.

kolla inte på mina fötter !!!!

   skönaste byxorna ever på weekday         väntan i provrum    dani i telefon


   ego i fint väder.   ballong ..                 happy !


puss godnatt !
bloggen kommer att få lida när jag är i vingåker men ni får ha dt bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0