nuärjagslut..

Ja nu idag har jag jobbat,
från 9-14 fick sluta lite tidigare av min snälla mamma.
Efter det åkte jag hem och sov lite grann,
hade skit ont i fötterna och var sjukt trött,
väldigt konstigt för jag och elvira somnade innan tolv,
och sov ända till kvart över 8?
borde inte vara trött, men det kanske är på grund av barnen.
Lite senare åkte jag ner till stallet igen och hjälpte mamma släppa in hästarna,
stannade kvar och vägde och pysslade om mina hästar o så..
troligtvis ska dom ut på sommarbete imorgon, fy vad mysigt !
Nej nu ska jag sluta babbla och hoppa in i duschen,
sen blir det nog att städa, eller fixa hagen eller tvätta moppen,
får se vad jag har lust med ..
puss!


aah men hej vad fint det blev men skit samma .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0