regning dag !

Ja idag har jag varit och tävlat i Järna,
bara en kort bit ifrån där jag bor så det var väldigt skönt.
Dock var inte vädret ett dugg skönt,
det har regnar hela jävla dagen.
Tyckte min häst ändå var duktig som hoppad,
i lcn kom vi två slagen av sista, man kan inte alltid ha tur ;) ,
sen i lbn vägrade vi ut oss men min häst var duktig ändå.
Puss på henne <3

Juste kom på en sak,
igår när vi var på trosa marknad,
så gjorde min pappa något helt oväntat .
Vi gick där nere vi hamnen och min pappa sa något som lät som:
ska jag mogna ? till min mamma och min mamma svarade naturligtvis:
ja !
och helt plötsligt knäpper han upp byxorna och moonar,
har man en stördare pappa eller ?
jaa det är min pappa !
hur är din pappa? ;)

Nu väntar duschen,
puss från mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0