sommarlov eller ?

Ja man kan ju inte direkt säga att det känns som sommarlov,
men va fan, det är ändå sommarlov :) ..
Idag var jag, anna och johanna på hölöskolans avslutning.
Det var trevligt att träffa gamla lärare o så, fast vädret kunde ju varit bättre..

Men bilder från fotbollen kommer när jag fått bilder av elvira också,
men ett smakprov får ni juh ..

och jag o anna var med på tv, wohow :)

Igår var jag på NRJ in the park med johanna och några till,
det var trevligt och roligt att träffa gamla klasskompisar som jag inte sett på ett tag,
dock var inte så jätte bra artister, men dead by april var där och dom är bäst <3
Så det var lyckat .

puss.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Klart de va mys. Och vi vandrade .. haha nu glömde ja va skiten hette :P Nybrokajen? haha kanske massa fel.. men du vet va ja menar. o de va mys

2009-06-12 @ 23:03:27
Postat av: Anonym

hahaha , helt rätt johanna ;) . du börjar ha lite koll nu va ? ;)

2009-06-12 @ 23:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0