tisdag.

Ja nu är det tisdag och jag sitter i min säng och lyssnar på höööög musik,
tror inte min mamma tycker om mig för tillfället (a) för hon älskar juh musik.
åker typ om 50 minuter och jag är typ klar,
jag bara sitter och funderar på om jag ska ta mascara eller inte ..
haha svårt beslut dt där,
men jag tror fan inte jag orkar det..
Ska ner och äta nåt innan också..
Ska ju träffa daniela och malin hängde med också , mycket trevligt ska det bli :)
ska ju shoppa lite, fika och äta säkert också och sedan blir det bio.
Wiee :)
känns skönt att göra sig iordning för att göra nåt äntligen.
så jag har faktiskt plattat håret och grejer :)

egoo dag tjohooooo


nu har dom hört av sig och är väldigt intresserade, men vi är inte riktigt överens om priset än, men mamma ska nog ringa tillbaka idag .. Så han kanske åker snart, vad vet man.


                                  bebusprutten                                                    fluff!

men ha en bra dag idag , puss o kram

I tell myself that I don't miss you at all. (8)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0