torsdag.

Ska snart ner till stallet och släppa in hästar och sedan lite senare till min kusin Emelie för att hon har tagit studenten. Det blir att skynda lite efter stallet, men det fixar vi !
Annars mer idag ska jag bara rida fighter när jag kommer hem, en mysig uteritt med Jonna.
Jag hoppas att mitt humör nu blir lite bättre, för just nu är jag rätt grinig.

Igår köpte jag ju en bikini, även fast jag inte behövde det men ni kan få se den idag.



Tänkte göra en dagen för gårdagen, hehe . för idag har jag inte gjort så mycket.

Dagens:
Kläder:
svarta jeans, svart linne, svart tjocktröja
Frisyr: plattplatt
Smink: mascara
Humör: först väldigt bra, sen ingen aning
Låt: ingen
Bästa: min bikini, david o anna .
Sämsta: en grej !
haha , nej jag gick inte på begravning ;)


Bara för att jag var så snygg en dag i veckan !
NJUT FÖR FAN!





Jag vet att du gillare ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Typ helnajs `

2009-06-05 @ 17:00:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0