typ sommarlov?

Ja nu kan man väl säga att jag har sommarlov,
för imorgon behöver jag inte gå till skolan och på onsdag ska jag ju till Göteborg.
Idag åkte jag till skolan till 10 och jag tror jag gick ifrån skolan vid 11,
kändes riktitg onödigt, men fikade lite med mina vänner så det var mysigt.
Jag är verkligen skit glad för idag fick jag veta att....
jag fick MVG i historia och VG i engelska.
Jag är super duper glad :) ..
Dessutom åker vi till Göteborg på onsdag,
FY FAN VAD ROLIGT VI SKA HA !!
men ha det bra, puss puss !



Dagens:

Kläder:
tights och lila sak.
Frisyr: platt
Smink: mascara
Humör: riktigt jävla underbart.
Låt: ingen.
Bästa: mitt mvg (a)
Sämsta: skolan , hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0