long time ago.

jag har tråkigt,
vääääldigt tråkigt.
Jag har precis fått en jävla spruta,
ont göre :( .
och snart om en och en halv timme har jag nationella muntliga
I ENGELSKA !!!
hjälp mig :(
jag kommer seriöst att dö,
aja det är ju ändå bara en kvart,
lärare ska spela in men
självklart kommer det att gå bra
heja mig som är så possitiv.
Det possitiva idag är att jag sluar tidigt,
typ efter nationelle alltså ca halv två,
happy :D

sen blir det hem och rida,
båda två tror jag.
fighter ska jag få trava,
jippie :)
då blir han glad.
Sen blir det nog att kolla på sista american pie,
och imorgon måste jag kolla på hair.
jag älskar den musikalen <3
puss på den.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0