måndag 30 mars.

Är det meningen att det ska bli vår nu?
Det hoppas jag i alla fall , jag orkar inte med någon mer snö.
Det blåser lite och så, men det är inte speciellt kallt,
så det är ju väldigt bra.
Rebecka blir glad då :)
Det som gör Rebecka ännu gladare är när man får sluta tidigare,
för imorgon då jag brukar gå till fyra,
så slutar jag 11, dessutom börjar jag nio,
snacka om att jag är fett glad :) .
mega super duper bra liksom :D
puss på det liksom.

Annars idag har jag inte gjort så mycket,
klockan är ju liksom fyra så har inte hunnit göra mycker mer än att gå i skolan
och släppa in hästarna.
Sitter därför här vid datorn och ska bog plugga lite innan jag ska till stallet.
Vet inte riktigt om jag känner mig motiverad och grejer,
men jag måste fan.
kanske borde börja nu,
musiken stoppar mig, för jag måste fixa och trixa lite först.
hehe.

japp, hare bra :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0