skola.

hej hopp.
tänkte skriva lite nu innan lektionen börjar,
tror den börjar om en kvart.
lite skön och ha dator sista timmen,
men fett segt bara.
liksom en och en halv timme -.-
men snart klar med min sak som vi ska göra,
bara lite granna kvar,
det vill säga rätt mycket ;)
haha.

jaja, det har flyttat i en tjej hemma hos oss,
Anna heter hon.
Hon är väldigt trevlig och social.
Hon flyttade till oss o söndags
och jag träffade henne första gången i lördags.
det gick rätt snabbt, men det har väl sina anledningar.
För er som inte vet,
så jobbar min familj som familjehem,
så vi har haft rätt mycket folk som har flyttat in och ut hemma hos oss.

aja vad händer idag folket ?
själv slutar jag skolan klockan fyra,
hemma runt halv fem.
sen blir det att gå till stallet direkt,
och efter det plugga skiten ur mig.
jag skulle ha pluggat igår.
men jag hade absolut ingen motivation överhuvudtaget,
så det fungerade inte alls.
så är det med det liksom.

nej nu ska jag fortsätta lite med grejen vi gör på grafiskdesign.
Någon illustartion grej .
hare gött.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0