-

Nu är jag helt, helt klar i stallet men humör är inte på topp, jag är så sjukt trött.
Dessutom blir jag inte direkt piggare utav att tänka att jag ska upp kvart över 4 imorgon,
alltså seriös KVART ÖVER FYRA, det är ju inte ens morgon då liksom :o , det är fortfarande natt!
Men skönt är iallafall att jag ska sova ut på söndagen, det gillar vi !
Nej nu ska jag nog ta och hoppa i duschen, har ju tvättat häst o hållt på så då måste jag verkligen hopps i duschen, sen blir det att laga mat nästan helt själv. Renèe kommer och hjälper mig lite senare, men aah. Senare ska jag en stund till johanna, dock kan jag nog inte stanna så länge eftersom jag ska upp KVART ÖVER JÄVLA 4, snacka om att man valt fel sport. hehe.
Nej nu ska jag vidare, blir nog o spela hög musik i hela huset nu när jag är ensam o allt.
puss på det, och puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0