-

Nu är jag hemma från skolan,
väldigt sköna måndagar vi har :)
dock var dom bättre förra terminen då vi började halv 10 och slutade 1 :(
och nu istället börjar vi 20 över 8 .
På tal om det är jag skit arg över nationella jävla skit prov imorgon,
enda dagen då  vi inte börjar 20 över 8 utan 10 över 9 ,
så har vi jävla np som gör att vi börjar halv 9.
fett jävla dåligt -.-
På detta så kommer detta jävla väder,
då blir man ju inte lite lite arg.
liksom vart tog sommaren vägen :(
Idag är ialllafall dagen som sådan att jag verkligen måste plugga naturkunskap :(
Har prov på onsdag och jag kan inte ett piss.
Men som tur är så slipper jag väga idag ,
så jag behöver inte vara i stallet förän 7 , så jag har rätt mycket tid på mig :)

puss.


Dagens:
Kläder:
myskläder.
Frisyr: utsläppt.
Smink: inget.
Humör: lite nere.
Låt: Fairytale - Alexander Rybak
Bästa: inget so far.
Sämsta: rätt mycket.


hihi , as bra <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0