15.

Idag har jag fått ännu mera skolarbete att göra,
för om jag vill få VG i slutbetyg i engelska måste jag lämna in en till uppgift :/
men aja, får hoppas att jag orkar göra den bara.
Nu kan jag iallafall pricka av en avklarad uppgift i skolan och det är datorgrejs inlämningen,
den lämnades in idag även fast vi har torsdag på oss också så då blir det sovmorgon (a) .
Så nu äre kvar : kultur och idèhisotorie inlämning på fredag, historie prov måndag och så denna engelska uppgift som ska vara inlämnad så fort som möjligt :s..
plus att jag måste hinna baka typ imorgon, men som sagt sov morgon på torsdag så då kanske jag hinner plugga en del eftersom jag börja 20 i 12, sen slutar jag 2 imorgon istället för 4 för jag är klar med min bilduppgift. Så jag ska nog klara av allting. puss pådet !

Nej nu måste jag nog äta något för jag håller på o dö utav hunger, sen blir det en dusch och sen får jag se om jag orkar plugga lite. Sen ska jag nog försöka gå och lägga mig lite tidigare, der har fan blivit klockan 12 nu två dagar i rad, Verkligen inte bra. Men jag orkar inte gå o lägga mig tidigt nu när det är så få dagar kvar tills sommarlov..wiee !

puss från mig!

Dagens:
Kläder:
korta tights, linne
Frisyr: utsläppt
Smink: mascara
Humör: pendlar fram och tillbaka
Låt: rain - breaking benjamin
Bästa:
uteritten med sessalottan.
Sämsta: facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0