16.

Nu har jag varit duktig och pluggat väldigt länge, historia faktiskt . Känner mig väldigt duktig eftersom vi inte har provet förän om en vecka. Vilket innebär att jag är ute i väldigt god tid , sjukt !

Min dag har faktiskt varit rätt bra för vädret har varit underbart, dock är jag lite irriterad för jag hittar inte riktigt min laddare till kameran, men ska leta lite snart. För jag vill kunna se bilderna från tävlingen, tänkte ladda upp dem här så fort jag laddat kameran.

Sen nu idag ska jag ner till stallet snart hade jag tänkt och mocka och väga, ingen ridning idag eftersom båda tävlades igår. Så jag behöver inte vara i stallet så länge och det är rätt skönt nu när jag har rätt mycket att göra i skolan, jag hatar fan slutspörten i skolan, varför kan man inte bara ha det soft de sista veckorna. Det är sjukt irriterande det hära !
Dessutom hade jag velat hinna städa mitt rum och tvätta min moppe men vette fan om jag hinner det alltså.


Dagens:
Kläder:
lila linne och svarta jeans
Frisyr: utsläppt
Smink: mascara
Humör: rätt bra.
Låt: rain - breaking benjamin
Bästa: konsentration på plugg
Sämsta: saknad av vännerna



min nya kärlek <3


Nej nu ska jag nog åka till stallet eller plugga,
jag saknar mina älskling elviranna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0