21.

Mitt liv passerar en jobbig bit just nu,
men sånt är livet !
Varför skulle man annars leva ?
Det är ju inte direkt de bra bitarna man lever för, annars skulle ju ens liv vara perfekt.
usch jag hatar verkligen livet, det är så konstigt.
Varför kan man inte bara leva ett bra liv, varför ska dåliga saker kunna hända.
Det är livet man lever, det är de enda som händer här på jorden,
jag förstår inte riktigt.
Jag förstår mig inte på livet!
Det är ju de jag inte gör..
men hur förstår man sig på livet då?
någon som har något skumt svar?
dela gärna med dig, för jag är förvirrad.

okej , jaa jag är konstig.
Jag är rädd för att dö,
jag är rädd för att inte få ett bra liv,
jag är rädd för att jag tänker för mycket,
jag är rädd för väldigt många saker
som jag dock inte vill säga till vem som helst,
jag tror inte nån riktigt vet vad jag är riktigt rädd för.
sånt jag själv inte ens förstår mig på.
hej då !
inte direkt på humör om ni föstår.



Dagens:
Kläder:
tights, rosa sak
Frisyr: utsläppt o tovigt
Smink: mascara
Humör: inge vidare.
Låt: So cold - breaking benjamin
Bästa: min vän.
Sämsta: det mesta.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Knas du är bebis, men jag tycker om dig ändå <3

2009-05-22 @ 10:32:05
URL: http://zabinamedz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0