24.

Revbenspjäll ftw säger jag bara,
det är så otroligt jävla gott, dock äter jag som en gris (a)
hehe , men det är ju fan nice, eller vad säger ni ? ;)

Nu ska jag alldelse strax ner till stallet och hoppa min bebis <3
hoppas han uppför sig , annars blir jag putt.
så jag behöver nu skynda mig lite nu innan det blir försent.

Har jobbat idag och är då 300 kr rikare
det tycker jag om :D ..
pengar till mig (a)

Fick nyss också höra att det var en som ringt på min lilla ponny,
blir lite ledsen när det är så dock.
Men sånt är livet :)
puss på livet


Dagens:
Kläder:
stall
Frisyr: hehe
Smink: inget
Humör: lite så där tjurig ;)..
Låt: so cold - breking benjamin <3
Bästa: allt.
Sämsta: tidig morgon


Kärlek <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0