26.

Det börjar sakta men säkert gå mot sommarlov,
denna termin känns som om den har gått riktigt fort.
Den började bra, hade sina nedgångar lite på mitten så där ,
men den kommer med stor sannerlighet sluta bra också.
Ibland längtar jag tillbaka , men inte alls på samma sätt som för nån månad sen.
Nu längtar jag mest tillbaka till att vara kär.
Men sånt kommer igen , eller hur man nu ska se på saken liksom.
Sånt är livet!



N
u är det ialla fall helg och det känns skönt.
Dock att jag inte får någon sovmorgon känns inte alls lika skönt.
Tävling imorgon och jobbar på söndag.
Men va fan, får ju pengar så jag är ju glad .
Dessutom är det bara tre dagar nästa vecka,
dock med två prov :( ..
Dessutom veckan efter den har vi sjukt mycket känns det som,
det kanske inte är mycket men det är stora grejer ..
Det är bara försöka hålla lågan uppe och plugga på !
puss från mig !


Dagens:
Kläder:
myskläder
Frisyr: boll
Smink: mascara
Humör:
bra,  fast trött
Låt: so cold - breakin benjamin
Bästa: sova (a)
Sämsta: inte konsentration på plugga :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Rebeeeeeecka din get =)

2009-05-16 @ 00:55:00
Postat av: Anonym

du kan fan vara get så de så ;)

2009-05-16 @ 22:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0