28.

Har haft np matte A idag och det kändes faktiskt lite bra,
och att det känns bra känns inte alls bra.
haha !
Nu är det snart helg ialla fall,
det känns ju nästan skönt förutom...
Jag tävlar på lördagen och jobbar på söndagen.
Ingen jävla sovmorgon för mig nej nej ..
Äsch vi är ju lediga nästa torsdag och fredag, fett skönt !
Nej nu ska jag nog ta något att äta för att sedan fortsätta plugga.
Fett mycket att göra nu sista tiden :(
puss från mig !


Dagens:
Kläder: svarta jeans, röd tröja + converse
Frisyr: utsläppt och tovigt
Smink: mascara
Humör: riktigt bra !
Låt: ingen typ.
Bästa: elviras sms , haha
Sämsta:  ingenting

Kommentarer
Postat av: e

va skrev jag för sms? :o

2009-05-16 @ 14:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0