34.

jag har så grymt ont i ryggen !
men det är fan värt det,
jag fick hoppa min älskade favorit , Affi.
Hon är verkligen helt underbar.
Jag älskar verkligen den där hästen..

Idag har vi haft nationella prov,
det gick nog inte så bra.
Jag hatar verkligen engelska..

Imorgon ska jag gå från 8.20 - 16.00
jävligt lång och otroligt onödig dag..
Efter det ska jag och anna gå lite på stan,
köpa nåt bra till elvira våran babe.
Sen blir det hem..
Rida båda hästarna.
sen kanske mina babes kommer.
I så fall blir det elvira och johanna..



Dagens:
Kläder: tigts, vitt linne + tshirt
Frisyr: utsläppt o lockigt
Smink: mascara
Humör: pendlande
Låt: ingen.
Bästa: träningen.
Sämsta: nationella prov

puss från mig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0