bott hos johanna.

nu var det ett tag sen och det kan jag nog skylla lite på johanna för,
haha nej då . Men jag har i stort sett bott där hela helgen.
Dock inte i fredags och så tror jag att jag bloggade så ..
Däremot har jag haft en fantastiskt helg,
ibland dock lite stressig men va fan.

Lördagen börjades med att jag och elvira jobbade i stallet,
tjänade lite pengar..
Jag var fan helt sjukt trött den dagen och jag kan inte förstå varför,
för jag gick typ och la mig runt halv 11 och gick upp kvart över 6.
Jag sov liksom mycket mer än vad jag brukar göra om jag jobbar..
Jag red bara tösen har jag för mig.
Hoppas hon blir frisk nu så att jag kan tävla på lördag.
Jag drog lite senar i alla fall till johanna,
vi skulle grilla och grejer.
Dock fick vi inte igång grillen till att börja med trodde vi,
vilket visade sig sen att vi hade fått.
Men jag ringde i alla fall min mamma så att hon var tvungen att komma och kolla till den. (a) .
Anna kom sedan och fick vara grillmästare.
Det blev gott till slut ändå och med johannas special drinkar.

Söndagen började tidigt, nästan klockan 9 .
Jag skulle till elviras konfa i kyrkan men eftersom vädret sög,
det spöregnade kunde jag inte åka dit :(
Så jag och johanna satt o kolla på film istället,
och jag åkte senare till elvira och kollade när hon öppnade presenter och grejer.
Mycket trevligt !
Efter det var det stress som fan,
snabbt hem och byta om och ner till stallet.
Red lilla fighter som mot alla odds var riktigt duktig.
Fick skynda till johanna och hämta henne,
för min pappa och min kusin skulle fira sina födelsedagar.
Fick duscha snabbt som fan och sen var jag klar.
Det var riktigt mysigt att träffa lite släktningar
innan jag och johanna drog hem till henne igen
och åt riktigt god lövbiff (a)
Sov där och var grymt trött imorgon ..

Grattis pappa !
dessutom 31 dagar .


puss från mig o skolan !

Kommentarer
Postat av: Johanna

asså mina drinkar ägde ju :D

2009-05-11 @ 18:15:10
Postat av: svar till johanna.

haha , japp dt gjorde dom :D

2009-05-11 @ 20:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0