från tävlingen!

Nu tänkte jag ladda upp kort ifrån tävlingen. puss på det !


förklaringar till bilderna då :
1. innan tävlingen, jag, jonna, elvira, anna, elin & ellen
2.  morfar
3. jonna, banbyggaren, josefin, anna & elvira
4. elvira & anna
5. jag & fighterbebis
6. petri kusin
7. anna & elvira
8. anna min babe
9. banbyggaren, överdomaren, mamma & inger
10. översikt + jag på framhoppningen
11 & 12. fighter bebis i ldn
13. lilla my & jonna
14. blossom & erika
15. håkan med familj
16. jag & johanna bebis
17. anna
18. elvira
19 & 20. elvira & paps
21. ellen, elin & johanna bebis
22. tösen i lcn
23. transporterna
24. fighter bebis efter lcn
25, 26, 27. tösen bebis i lbn
28. morfar, mormor, inger & mamma
29- 33. tösen bebis i ärvar o grejer.

puss o godnatt !   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0