fullt upp.

Jag har just nu rätt fullt upp . Jag vet inte riktigt vad det är, men det händer fan saker runt omkring mig hela tiden. haha
Men sånt är ju fan livet :D

Men nu har det varit valborg, jag spenderade den tillsammans med Elvira, Anna och Johanna , vi hade väldigt trevligt.
Bilderna får tala för sig själv.



Mina vänner är det bästa som finns <3



Idag är en ny dag, nya möjligheter, vilken innebär att jag och Johanna drog till Skärholmen och shoppade lite.
Blev en present till papps och två par skor till mig (a)
Puss på dagen,


      


Johanna is the sexi mama <3


Dagens:
Kläder:
korta tights, linne , svart liten tröja
Frisyr: boll på huvudet
Smink: mascara
Humör: toppen
Låt: ingen
Bästa: shopping
Sämsta: nada.

puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0