i skolan.

Idag var det verkligen jobbigt att gå upp,
jag som trodde att det skulle bli enkelt eftersom jag hade haft sovmorgon två dagar i rad,
men det vart verkligen raka motsatsen.
Hur jag kom till skolan är nog pågrund utav att vi var tvungna att vara klara med kultur & idè historian, så därför kom jag till skolan idag !
Dock går vi ända till klockan 4 idag :( .. usch vad jag inte är peppad på det, men jag måste gå på idrotten, vilket är den sista lektionen.
Så idag väntar engelska, samhälle, historia och idrott. usch o fy ! det enda som är roligt är historia och det har vi i slutet utav dagen , tjoho !

Annars idag väntar putsning utav hästens grejer och tvätta sessalottan, elvira är snäll och tvättar fighter.
Sen äre tacco kväll, tror faktiskt att det blir bara fyra pers, hur skumt låter inte det ?
eller jag vet inte ens om renèe är hemma, men det får jag se.
Men ha en bra dag,
puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0